Prekių grąžinimas ir garantija

  • GRĄŽINIMAS
    Prekės keitimas/grąžinimas
    Per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos Jūs galite:
    - Keisti prekę į kitą prekę;
    - Grąžinti prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.


    Prekių keitimo/grąžinimo sąlygos:
    DĖMESIO! Grąžinamos arba keičiamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
    - Prekė negali būti dėvėta arba kitaip naudota;
    - Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi savo vertės ir prekinės išvaizdos;
    - Prekė turi būti grąžinta originalioje gamintojo pakuotėje, su etiketėmis (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas nėra taikomas tik tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška, gamyklinį broką turinti prekė);
    - Privaloma užpildyti ir el. grąžinimo prašymą, kurį rasite čia: grąžinimo forma

    Pinigai grąžinami per 14 d. nuo grąžintų prekių priėmimo dienos.
    Apie grąžinamą prekę taip pat reikia informuoti el. paštu info.zavinga@gmail.com
    Siunčiant grąžinimą siuntimo išlaidas privalote apmokėti patys. Siuntos, kurios bus neapmokėtos ir pristatomos su apmokėjimu atsiimant- nebus priimamos.
    Siunčiant netinkamos kokybės prekę keitimui/grąžinimui, įdėkite, nuskenuokite ar nufotografuokite siuntimo išlaidas patvirtinantį čekį. Siuntimo išlaidos bus pervestos į tą pačią sąskaitą iš kurios buvo atliktas pirkimas.


    Prekes galima grąžinti:
        1. Registruota pašto siunta adresu:
    UAB "ALPEKA", Raudondvario pl.300A, Kaunas. Tel: +370 608 50096 (ant siuntos nurodykite mūsų tel. Nr. taip greičiau gausime informaciją apie siuntą)
                        
       2. LP Express paštomatu: į terminalą, esantį Ežero g.3, Kaunas (LIDL) 
           Siunčiant siuntą paštomatu nurodyti:
    Siuntėjas:
    Vardas ir pavardė(Jūsų)
    Telefono numeris
    El. pašto adresas
    Gavėjas:
    www.zavinga.lt
    Telefono numeris +370 608 50096
    El. paštas info.zavinga@gmail.com 


    Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka. Tokiu atveju prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidos nėra kompensuojamos.


    INTERNETU ĮSIGYTŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
    Jeigu Jums nepatinka įsigytos prekės forma, dydis, spalva, modelis ir ji nebuvo naudojama, nėra sugadinta ar praradusi prekinės išvaizdos, Jūs turite teisę šią prekę grąžinti arba keisti per 14 dienų nuo pristatymo dienos.


    NETINKAMOS KOKYBĖS PREKĖS GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
    Jei grąžinate prekę dėl netinkamos kokybės, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nebuvo nustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nebuvo keistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
    Siunčiant netinkamos kokybės prekę keitimui/grąžinimui, įdėkite, nuskenuokite ar nufotografuokite siuntimo išlaidas patvirtinantį čekį. Siuntimo išlaidos bus pervestos į sąskaitą, kuri nurodoma grąžinimo prašyme. 

    Prekės garantija. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364 straipsniu, pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią prekių (įskaitant skaitmeninių elementų turinčias prekes) kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo (garantija pagal įstatymą).

    Visais kilusiais klausimais dėl prekių keitimo/grąžinimo ir garantinio aptarnavimo galite kreiptis telefonu +370 608 50096  arba el. paštu info.zavinga@gmail.com,  pirmadienį - penktadienį 9 -18 val. 


    • Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
    • Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.